سلامی دوباره

 

درود. از اینکه از این وبلاگ دیدن میکنید سپاسگزارم.  دو هفته پیش وبلاگ قبلی فیلتر شد!نمیدونم میخوان چی رو ثابت کنند.که میتونند…      ولی باید بگم حالا که اینطوری شد میخوام بیشتر از قبل سعی کنم….   آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه.

آخرش ما متوجه نشدیم ما انقلاب کردیم یا انقلاب ما رو کرد!!!

منم به دلایلی دیگه نتونستم نت بیام , وبلاگ جدید رو سرو سامان بدم.خیلی خیلی درگیر…… هستم. ولی چون وبلاگمو رو دوست دارم سعی میکنم هر روز حتی برای چند دقیقه ای بیام وبلاگو آپدیت کنم و دسته بندی رو درست کنم.اگر در حال حاضر مشکلی داشت به بزرگی خودتون ببخشید.جبران میکنم. موفق باشید. نظرات شما باعث دلگرمی ما میشود

آزادی برای ایرانی شهادت برای ما

پاسخی بگذارید

